måndag 18 november 2013

Resfeber

Vaknat tidigt. Mycket som snurrar i huvudet nu. Har jag tänkt på allt?  Höll på och packade i och ur väskan hela dagen i går. 20 + 6 kilon är inte mycket när man ska vara borta i två månader! Men också en utmaning...! Inser att kläder är inte så viktigt...det kan man alltid komplettera. Däremot Arnicasalvan - bra mot allt! - och AloeVerasolkrämen vill jag inte vara utan! Vandringskängorna får jag ta på mig och axelremsväskan är proppad med diverse braochhagrejer,  Inklusive "Analfabeten" som var för tung för handbagaget. Träffade Alice och Siri igår, mina älsklingsänglar! Kommer att längta efter dem! Efter alla förstås! Men två månader går också fort! Och jag ska uppleva mycket! Människor, platser, natur, djur, miljöer, tankar, musik, sol, värme, utmaningar och möjligheter! Ett äventyr helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Det kommer gå hur bra som helst! Lovar!
    Massa Kramar och pussar
    /Olle

    SvaraRadera